Isnin, September 15, 2008

Memori Kursus sesi 3

Maaf kerana lama tak post sesuatu pada blog, bulan puasa ni macam malas je nak ngadap Pc...Tapi bila terpikir yang gambar2 kursus terakhir belum dimasukkan kedalam blog, jadi sebelum kerja banyak tertangguh ingatan makin kurang, baik aku update dulu blog ni.


Kursus sesi ketiga 20 Ogos 2008

Dari kiri barisan belakang: Sdra Hasnan, Sdra Fildza, Sdra Shahiful, Sdra Kamaruddin, Sdra A.Manaf (ujang). Barisan tengah: Puan Mariah, Hajjah Jamiatun, Sdra Nor Azam, Abg Roslee & Puan Azizah. Barisan Hadapan: Sdra Mohd Nabil, Sdra Mohd Uzair, Tok Sabberi (http://toksabri.blogspot.com/) & Pak Tani.

Tabik hormat dariku kepada peserta2 kursus kali ini yang sanggup datang dari jauh semata2 mencari ilmu. Kepada Puan Mariah & anaknya Sdra Nabil dari Alor Star yang menaiki bas malam sebelumnya dan sampai awal pagi di hentian bas Jln Duta yang kemudiannya dijemput pula oleh Hajjah Jamiatun & anak2, sahabat lama beliau sebelum terus ke Rembau bagi mengikuti kursus kali ini dan juga kepada Abg Roslee sekeluarga (bersama isteri Puan Azizah dan 2 anak perempuannya) yang meredah kepekatan malam lebuhraya utara-selatan dari Pulau Pinang juga sanggup hadir demi ilmu. Kebetulan pula Puan Mariah dan Puan Azizah adalah sahabat lama yang sudah berbelas tahun tidak berjumpa.. Tak sangka berjumpa ketika kursus serai kali ini. Alahamdulillah. Tak lupa juga kepada Sdra Kamaruddin & Ujang dari Batu Pahat dan Saudara2 dari Klang terutamanya Sdra Hasnan yang retak kakinya selepas bermain futsal malam sebelumnya. Tabik kerana bersusah payah berdengkut2 untuk kemajlis ilmu ini.. Kepada Tok Sabri, Sdra Shahiful & rakan2 yang suka berjenaka tak habis2 berceloteh tentang batu serai, nanti kalau ada serai berbunga, saya akan bagitau kalian. Hehehe. Syukur Alhamdulillah, sesi kali ini berjalan baik, cuaca pun cerah. Terima kasih atas kehadiran semua. Insyaallah kita kan berjumpa kembali.

Kali ini isteriku ada bersama membantu!
Taklimat Teori Pengurusan serai
Shahifol sibuk menjenguk kalau2 ada batu serai! hehehe

Praktikal lepas tuai
Praktikal Menanam
Puan Mariah & Hajjah Jamiatun turut serta menanam

Sesi Tambahan, menuai hasil2 kebun.. hehehe

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online