Jumaat, Disember 12, 2008

Assalamualaikum w.b.h & Salam Sejahtera buat semua pengunjung HSP.

Bismilahirrahmanirrahim. Dengan rendah diri dan dengan segala hormatnya, saya Faithzal Bin Baharuddin aka PakTani, menjemput semua rakan taulan yang mengenali saya (biarpun hanya dalam blog) dan semua pengunjung HSP ini ke Majlis Kenduri Perkahwinan saya yang akan berlangsung pada 21 Disember 2008 (Port Klang) & 27 Disember 2008 (Port Dickson).

Moga kehadiran rakan2 semua dapat memeriahkan lagi majlis ini nanti disamping kita boleh bersua muka berkenalan dan merapatkan ukhwah sambil makan nasi minyak...hehehe. Moga majlis ini dan perkahwinan kami ini akan diberkatiNya dengan kehadiran tuan2 & puan2 kelak. Insyaallah. Dilampirkan bersama kad jemputan buat kedua2 majlis yang akan berlangsung nanti...

Sekian, terima kasih.


Majlis Kenduri Di Port Klang (21 Disember 2008-Ahad)
(sila skroll ke bwh sekali post utk peta yang lebih jelas)


Majlis Kenduri di Port Dickson (27 Disember 2008-Sabtu)

(sila skroll ke bwh sekali post utk peta yang lebih jelas)

3 Comments:

  1. Alam Serai said...
    salam aidil adha pak tani...

    syabas dan tahniah kerana bakal "mendirikan masjid kehidupan":)

    hari nih jumaat, jika jadi,esok aku nak balik KL. ahad nih aku nak pegi kursus serai pak tani... sebab menengokkan jadual kursus tu, lepas ahad nih, dah tak ada lagi... tentu oak tani nak pegi berbulan madu... he he he.

    insya Allah, ada rezeki aku sampai nak menuntut.
    ayiipz said...
    selamat pengantin baru buat pak tani dan mak tani
    ahib0205 said...
    jom pengunjung tegar blog pak tani kita pegi konvoi dari shah alam.. orait tak? hehehe :)

    moga bahagia selamanya pak tani..:)

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online